tisdag 1 mars 2011

Boombox here we go?!

Stockholmsnatten drog oss alla över till en full natt av många stjärnor...

Startade bilen i fredags eftermidda tillsammans med jocke,ralle,skövde och ett jävla antal öl, awesome musiklista på spotify va fixad och partymodet va lika ladda och stort som den saknad av cimmy.
- vi va alltså på väg att härja natten med cimmy i cimmy-town.. såkallat stockholm.

Väl uppe i stockholm, så möttes vi av slagsmål där en snubbe matade slag efter slag..
inget som man förväntade sig såhär mitt i stan, vi åkte vidare va skulle vi göra liksom. väl inne i centrala stockholm förvirrade som vi var så möttes vi upp med cimmy och ölen va öppnad för även jocke som körde.
- its was on! :D

ut på stan och krogen va vi kungarna i baren och damerna hängde allt efter oss lite överallt vill jag minnas. - som vanligt?! :D

sedan blev det återvänding home till lägenheten, dock fanns det energi oss som gjorde att vi råkade hamna i slagsmål mitt i tunnelbanan, detta var ganska galet och rätt skoj efteråt jag stod mest och hängde knappt med då våld inte är min grej för jag själv blivit förolämpad eller anklagad, vilket jag i sin tur blev sen med då vart det försent. skitsamma dära, jag vill dock försöka få tag i överbevakningskamerorna för att se hur ballt det måste sätt ut. haha

humöret blev ju barar bättre av denna såkallat winwin-situation och vi gick hem med addrenalinet i kroppen.
dagen efter var rätt hard, och spenderades med att gå i massa butiker (yey för inga pengar) men skövde och ralle hittade massa gött.. så blev allt lite avis.

men får bli att dra upp snart igen!

lite bilder sådära dagen efter..






later!

1 kommentar: