torsdag 10 mars 2011

Ny design och slitet liv

Händer sjukt mycket just nu..
Skolarbete upp i jag vet inte vad, men snart snart äre klart. imon är det iallefall fredag och då tar jag ledigt! blir nog första helgen på tre fyra veckor jag inte gör skolarbete på helgen.. vilket är fail.

Sedan händer det mycket i having a blast-världen, blev intervjuade av Jnyttxtra i måndags, våran nya låt stray kommer snart snart släppas bara små-saker som ska fixas lite så håll öronen öppna!

två bokade gig i april nu, första blir den första april på strågagården på gräshagen och sen nästa på Ukm i jönköping, vilket kommer bli sjukt najs.

artikeln på oss i jnytt kommer att komma ut den 25:e mars så då är det bara att grabba tag i en tidning och läsa, tidningen är ju gratis så bara plocka en som dasspapper om så vill!

Nu sitter jag och redigerar film!

puss och kram kära dam..
glöm inte att märka min blogg med en kommentar så får jag min blogg klar^^ ;D

1 kommentar: