torsdag 19 maj 2011

doing the last thing.

i wish i could fly..

åtta veckor av go praktik, tidiga morgonar en kännedom av vad den riktiga knegaren har att stå i..

mitt slutliga ord är.. hm va fasen pysslar bankmänskorna med egentligen när de har öppet när alla jobbar och stängt när knappt den förste har slutat?   mitt största dilemma..

Praktikten på Reli.se har varit bra och lärorik intressant period helt enkelt. nu fortsätter en ny aningen intensivare period.. i call it projekt Individen..

Individen är ett solo projekt att Benji, benji har sin orkester, där spelar jag. bandet ska spela rätt mycket i sommar. Därför måste vi repa mycket.

Lyssna gärna på individen Individen – I väntan på söndag 
eller kolla på hur proffsigt det faktiskt är 
min tid va ej komme då vilket det märks.
skämt och sido, jag är typ dödstrött runt niotiden på kvällarna, vilket jag vanliga fall inte brukar bli förens vid tre fyra på nätterna men men.. nu är den tiden snart tillbaks.. gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar