måndag 29 augusti 2011

Arbetslös fast fullt upp

Livet som arbetslös är i ren tanke väldigt depremerande och tråkig tid.
Men när man försöker tänka sig som icke arbetslös och tar tag i livet så fungerar allt väldigt mycket smidigare, det är som att får orken att ta sig an saker och folk anser sig som en lovande person i arbetslivet.

Dagen har varit händelserik med samtal med olika arbetsgivare och intervjuver har bokats, jag har fått tillbaka min kreativa och min hjärna överlag..

Så langar en bild på hur processen gick från rätt tråkig bild på en solros (jag tog på igår) till en lite mer mysig, vintage, och sensomrig bild...

Kan tycka att mellanbilden är helt ok, men det va inte så målet med bilden va och därför fortsatte jag.

Blev även en ny och ptja offentlig logotype till mig själv idag.

här kommer bilden/bilderna:

Man lägger ju ner allt för lite tid på sig själv känns det som.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar