söndag 18 september 2011

Ångest och huvudvärk

Helgen har varit väldigt intressant, men jävligt kort rent sagt.
skrev för längesedan att jag är väldigt intresserad av folks beteenden och hur mänskan funkar, det är jag fortfarande.

Folk som jobbar under stress är helt andra personer, det har jag förstått nu.
- Lite läskigt ändå tycker jag, att mänskan kan ändra fattning för andra mänskor över små  saker så hårt.  Skärpning!  

Helgen har tillbringats mycket i Huskvarna folketspark, där känslan va, antingen har jag blivit väldigt gammal och oenergisk eller så har istort sätt varje knatte fått i sig något väldigt suspekt.
- Folk va överenergiska och väldigt luriga.


Våran spelning i fredags gick bra, linda tog av sig sina kläder på scen och gav publiken en huge turnon.. alltid lika kul.  så ta och kom på nästa spelning^^ 

Denna dag har jag tittat på två intressanta dokumentärer/videoklipp som jag länkar i "youtubeklipp-fliken" som ni bör titta upp intressant kan jag säg.



Men nuu sitter jag en söndagkväll som denna med massa färska bilder att fixa till..
- en riktigt go utmaning då, det är olika slags typer av bilder. 
allt från produktbilder till bandbilder som ni som läst tidigare inlägg känner till.




Tror mitt skallevärk tar över det hela och sätter punkt för skrivande just nu, och så ska jag låta er kolla på Idol eller något annat ballt. jag tar mig ro och öppnar en till flaska coca cola för kvällen kommer bli lång.
- då jag jälv har några hundra bilder att kolla genom. 






Ha det gött och rock´n´roll! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar