tisdag 13 september 2011

Burnouts and fake stories

Dagen började med en trött hjärna, mina förhoppningar gick igenom och jag kom hem tidigt
-"Men hoppas på en kort och snabb dag.." sa jag innan idag, och så vips blev det så tillslut.


Gjort klart utbildningens första uppgift, att göra en marknadsundersökning på/i olika butiker.
- känns riktigt gött och bra folk att jobba med!! ME LIKE!!!


Efter denna lyckade förmiddag så drog jag och Klas & fotoade hans bil, "nytt projekt, nya utmaningar & nya möjligheter, tänkte jag"

Därav rubriken burnouts^^




så blev den bilden, sjukt mkt gummilukt kvar i kläderna men det äro nice.. 
Nästa bild valde jag att göra till riktigt höstligt..





















Ha det gött och fortsätt kommentera och hoppas ni gillar att läsa eller bara titta på bilderna!

cheers!

1 kommentar:

  1. gud va duktig du är. en sån duktig fotograf skulle man ju bara vilja ha sex med ändå. göra mycket snuskiga grejjer. kanske få han att ta lite nya bilder. tehehe. ;)

    SvaraRadera