måndag 12 september 2011

Hungern kan bli min död!

Efter att ha haft sin första föreläsning/heldag i eductus lokaler så känner jag mig smått förvånad över att egentligen inte lära sig något alls än att hitta intressanta och nya mänskor.
  Vilket i sig är väldigt kul. 


Dock så när man varit så "aktiv" och druckit kaffe och inte coca cola så drar kroppen igång en ny procedur..
Och hem kommer man hungrig som en gnu, och käkar sig för mätt så nu tror jag fasen verkligen magen spricker, allt krampar och har sig så får nog slänga i mig en dos samarin.
inte okey säger jag..


Dock gjorde jag även klart en till bild på Jocke från samma shot som igår, fast nu med keps.
- han va ju tydligen inte så "gullig i håret" 
- jag la även till text och försökte leka lite.

och så här kan det se ut: 



Rätt bökigt faktiskt att sätta dit text med samma stroke-färg.
(strokefärg = texternas kant)


Nu skall jag återgå till mitt riktiga liv och repa med Having a blast, vi har ju spelning på Fredag på Karamell...

1 kommentar:

  1. Lycka till på fredag, gissar att det kommer röra sig mycket folk i Parken./Mam

    SvaraRadera