onsdag 28 september 2011

Lunchlyx och trevlig sällskap!

Hemuppgifter är rätt lyxigt ändå, man får lägga upp ett eget schema och göra sin dag lagom lyxig.

Fortfarande inte 100% kry utan kroppen lever sitt eget liv och invaderar vissa kroppsdelar lite hursom med värk och irritation. Detta går ann en ledig dag men absolut inte på studiotid.

Idag blev det sova ut till tio, fixa sig för att sedan dra sig till Jensens böffhouse  och käka lunch med linus, riktigt gött och pepptalk.  
Kanske sthlm
kanske köpenhamn?

sedan blev det att pierca lite, sedan gjorde jag min hemuppgift och efter detta drog jag till Jocke.
vi  skulle egentligen tränat på atlantis men så blev inte fallet, jag vart rätt opepp då jag varit sjuk, och vi hittade ingen parkering när vi väl skulle träna.

Detta gjorde att vi efter förlång väntan efter att testa den nya Big Beef på mc donalds drog dit och checkade in och fick oss en meny bara för 39:- rätt najs ändå, jag köpte dock 6-bitars chicken nuggets.
Blev även att jag åt upp jockes halva hamburgare poor basterd äter inte mkt mat..


Nu sitter jag med snuvande näsa och domnade öron och ska nog dra och sova vilken min som hellst känns det som.

Tror jag kommer kunna langa lite schyssta bilder inom kort, planerade även lite fotosession med jocke vilket ska inkuldera de andra i gänget.
Mer om detta senare.


Nu blire lite gitarr och sen sängen.
Cheers!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar