torsdag 29 september 2011

Största fasan..

Min dator som låter värre än ett jetflyg, segare än en sengångare, minne som...  osv osv.
Nu börjar jag tydligen även få jävligt dåligt med utrymme vilket inte är ok, då jag knappt har något på den.. tror nog mina diskar börjar tvivla på sin existens.
-Kommer bli dyrt, kommer bli jävligt jobbigt dyrt. suck

Idag va en lång dag, en heldag med lam föreläsning.
Ibland önskar man att man valde att skulle gått kandidatåret istället.
- Då hade man iallefall fått ha lite mer att göra och lite friare studietimmar.


Vill fixa ihop en studio känner jag, men ett jobb är i nöd för att få detta att genomföras.
- fick inte säsongsjobbet i Idre tyvärr, vilket smått suger då jag nog hade behövt det för egen gynning. Men ödet har sin egen väg och syn på något annat..

Hittade en ball snubbe som kallas "homless mustard" i youtubevärlden, som gått från uteliggare/alkholist till "musiker" & nykterist. Nu kallar han sig själv Daniel mustard och har släppt en ep som han får in lite pengar från till sitt levebröd.

Såhär låter det, gillar soundet och enkelheten i hans musik.




Njut av livet och ta vara påt!
/ johan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar