onsdag 19 oktober 2011

Böjer till truckerkepsen..

Gaaaaaaaash, ogillar starkt min dåliga vana att minska ner bilder bara för att slippa ja jag vet inte egentligen, men vill nog säga zooma in så mycket.. men det makes no sence.. :@

Failure failure...
Så böjer till min truckerkeps och lämnar datorn, för  nu blir det rep!

Slutade vid elva idag, och så fort jag kom hem, kom feber, och trötthet.. - va fan äre med kropen egentligen, snart måste jag nog kolla upp läget, typ varit sjuk i tre(fyra?) veckor snart..
- what crazy month!

Plus, vi kommer att missa A day to remember återigen, finns inga biljetter kvar.. aningen failure där with no hope.
- Kommer att tänka på Intohimos gamla platta failures failures and hope (heter väl så?)  gammal going från undergroundlivet..


nu blire rock´n´roll to be like a fool!

cheers!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar