tisdag 11 oktober 2011

Namles success!

Dagen började med att jag nästan höll på att sjukanmäla mig, är inte hundra.
men som tur så gick jag till skolan och var där i en timma (lönt?)
- men vi har projekt, så då äre eget arbete.

Sedan så kom jag hem, inget arbete gjort då direkt utan blev direkt trummorna där det löd att det kommer bli nya grejer med invidien...
- Bara till att peppa och se ifram mot något rätt ballt. 




Sedan ringde ett företag jag sökt jobb på och frågade om jag kunde komma in på intervjuv, vilket jag själklart ville och kunde göra.
- Så peppar mig själv där, vore ju rätt underbart att få börja jobba lite. 

Sedan va jag hos min bror ute på landet och åt kebab, såg deras nyfixade sovrum, sjukt jäkla najs och sen blev det att se vinsten mellan Sverige - Holland.
- Svergie vann ju så klart^^ 3 - 2  till sverige som ni vet.

såhär ser deras sovrum ut  


och såhär såg vi ut när vi tittade på fotboll.. 







Nu ska jag sova efter att ha gjort klart allt för imon..




cheers! 

1 kommentar: