lördag 1 oktober 2011

Dimman kan förvirra en rejält!

Sitter nu i smögen med sikt på 100m, dimman är sjuk.
Va ute på havet i morse och körde utan fungerande gps, man blir verkligen förvirrad då man inte ser något.

Trött är jag också, hade sjukaste drömmen om att jag räddade livet på en gammal gubbe som fått hjärtinfarkt. jag slog med knytnäveslag, slag efter slag och räddade han tills jag hörde att ett glas välte...
- fast i verkligenheten, vaknade upp och hörde två sekunder efter att jag råkade välta mitt tomma ölglas som senare gick i golvet. trött som jag va så fick splittret ligga kvar tills på morgonen.

Men ingen hummer idag dimman va sjukt tjock så va inte kul.
eller om jag får citera min fars uttjatade mening "det finns ingen känsla i fisket"



Tog lite bilder på min bror Kim och de blev såhär..


have it awsome så hörs vi imon!
/ Johan hörndahl

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar