måndag 17 oktober 2011

kan man vara såhär.....

Efter ha varit så KÅT i att fota andra och inte mig själv har jag fått påhopp att dumpa bilder på mig själv i bloggen, detta gjorde jag genom att vara mig själv.. - Jag är rätt lam av mig -
Livet är rätt dumt att ta allt för serriöst och allt för kort för att bry sig vad folk egentligen tycker och tänker.
- jag tänker ju så det knakar redan själv om vad jag ska göra, varför ska folk göra det åt mig.. - tänk på det!

Fun fact är att när jag sitter hemma såhär vid datorn så är jag nog inte alls mig själv eller den jag vill vara. - jag sitter nämligen och diggar till allt lugnare och lugnare musik, jo nämligen Enya.. bra skit!


För att skriva av mig ännu mer så kan jag säga att arbetslösa Johan, inte direkt är 100% arbetslös längre utan har jobb varannan söndag på Arla Foods, vilket är ballt.
- jag kommer säkert få möjlighet till mer tider osv.

Men för att kunna bli duktig så behöver man gå introduktions-dagar/nätter, vilket jag ska börja med nu på lördag i cirka rent sagt två veckors tid. Vilket kommer vara helt nytt för mig, fysiskt och ett riktigt arbete. Kommer vara död men samtidigt så jävla levande!
- Underbart!
Där är ännu en funfact!

- jag är nog den enda i  hela världen som inte bryr sig om vad jag kommer att tjäna i lön.. -.- på både gott och ont..



Men ja ja, nu har ni fått lite bilder, rätt mycket text och en bra uppdatering av mitt liv!


Have it awesome, det hade jag i helgen iallefall.. blåmärken över bena och med ont i handen så säger jag God natt!

cheers! 

1 kommentar:

  1. Grattis till jobbet! Du bryr dig visst om din lön, det vet jag. Det gör ALLA!
    Enya är bra! Man behöver både lugn och inte lugn musik - komplement du vet Sickan;-) /mam

    SvaraRadera