onsdag 16 november 2011

sevendays and i six nights!

Känns som fredag redan idag (och man är ledig imon) både från jobb och skola vilket är riktigt gött.. channs att få sova ut lite.
- jobbat fyra dagar på arla nu vilket kommer smaka gott i nästa månads lönespes..

Ikväll blev det sushi hemma hos Annie & Tenner, vilket va riktigt gott.
- Dock hade jag nästan glömt bort hur mycket wasabi och soja man skulle ta till.. galet starkt!! haha



Men vilket som så har jag småpillat på lite bilder under veckan, då jag fotade Christoffer och Tobbe i fredags..
ont om tid men blev några bra bilder, fick en rolig bild som blev mer intressant när den kom in i datorn.
Som jag tänkte visa nu.





Sedan blev det två profilbilder på tobbe, till hans cv.. kan inte riktigt bestämma vilken som är mest intressant.
den ena har jag sparat några procent färg vilket ger mer djup på något sätt samt den andra är helt svart vit och ger ändå lite mer karaktär.
 

Kommer fler bilder från denna dag, men nu blir det sängen och sova ut en bra stund imorgon!

Cheers!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar