lördag 24 september 2011

Huvudvärk är fan ingen romans på rosor.

Började dagen bra, med nog ett av livets snyggaste ställen att fota på.. Smögenbryggan, aldrig tänkt på hur snygg bryggan är, och vilket gott ljus samt blänk havet ger.
- Kommer lägga upp en bild på ett bra exempel på detta. (imon då min dators batteri verkar ha batteritid på 30min, bra skit där) 

Sen kom jag hem, tog mig en cider och spelade gitarr, dagen fortsatte vara sådär go och höstlig med varma vindar och en värmande sol.
-sen kom huvudvärken. Som en ilande blixt for den runt från tinning till tinning och sen i upp och ner.
blev att jag tog en dusch och sen gick och la mig.
Nu har jag ätit räkor och vitlöksbröd och tyvärr återgått till sängen där jag nu ligger och skriver mina sista ord.... för ikväll. 

Fotade min kära mor idag igen, hon har fått bli helgens modell.



Får nog fortsätta imon, 5min kvar på batteriet och jag får ännu värre huvudvärk av den extremt lysande skärmen.

Have it awesome and thanx for reading!
natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar