tisdag 20 september 2011

Projekt överallt

Killen har blivit sjuk, feber, huvudvärk stress och projekt. 
- vad jag vill egentligen är, nya objektiv, pengar, jobb/lönsamt företag, spelningar, turnéliv, nya trumpinnar.



Så är livet och så kommer det nog hålla på ett bra tag till. 
Var på arbetsintervjuv på socialtjänsten, för ett jävligt intressant och lärorikt jobb.
- nämligen att ta hand om tonåringar med intellektuell nedsättning, 

Hoppas jag får detta jobb, "tyvärr" (är väl lite hårda ord) så va det bara helg-extra.. men alltid något. 


Sitter med tusen projekt, inget jag kan visa upp just nu då det inte är klart och inget är hobby-stuf.
Så fixade ihop en bild på jocke då han gillar att bli fotad och få dem redigerade - graftis - (ja vad väntar ni på, skicka ett mail så kanske jag hinner med er också)  
behöver nämligen så mycket som möjligt!  


Peppar helgen, då jag drar upp till smögen för att inta hummerpremiären och ledighet. hoppas att man är frisk dock.
-livet suger verkligen sjukt mycket som sjukling, det är något man lär sig snabbt. 



Här kommer bilden som avslutar mitt inlägg idag/ikväll och kanske inleder er till att fråga mig om jag hinner fota just dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar