söndag 11 september 2011

Smått kaxigt att egentligen inte försöka nyttja sina kunskaper?

Som ni vet så söker jag Jobb, det är fan inte det roligaste och jag söker inte ens det roligaste lockande jobbet i världen, men det är därför det är lockande^^  i know knepigt tänk.

Men mitt jobb ska vara ett lagerjobb... Damn funny!

Men mina rätt okända kunskaper är inom, Trummor och fotografering.
Det är iofs i den världen det händer mest och det är ju gött^^ "smile"
och det roligate är ju att det är dessa två områden jag inte söker jobb inom. - knepigt.


Men imon börjar jag en serviceutbildning via eductus / arbetsförmedlingen. Skall bli gött att få använda sina hjärnhalvor lite.




Men min bonusdag som detta ändå har varit har varit att jag har hängt med Jocke hela dagen, häng på ikea, max och hemma at his new place!

Det gav dock mig möjligheten av att fota en simpel profilbild med unket-fönsterljus^^



Såhär kan det se ut innan och efter..  woops kanske rätt ocoolt att visa big diffrence.. men ja ja.. såhär kan man göra i photshop..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar