torsdag 1 september 2011

Tappa inte intresse, men!

Idag hade jag planerat att jag skulle fota min vän Jocke, men tvärr blev det inte så. - killen har ju precis fått nycklen till sin nya lägenhet, vilket är sjukt gött! Stort grattis, väntar mig inventation till inflyttningsfest (you heard me)

Men idag har det inte blivit så mycket mer än kollat in flera photoshop tutorials och blev ännu mer pepp på att fotografera.
men för att visa lite mer av min pryl och måste ha-samling när jag jobbar så fotograferade jag "allt" med min iphone för att visa er.




Vad ni ser är (från vänster) min Nikon D80 (i know snart dags att uppdatera sig lite) min perfekta wacompad, inte för stor inte för liten), sedan min logitech G5 mus som är inne på sista timmar då den lever sitt liv. Samt nog det viktigaste, Läkerol har ni lust och pengar skicka en ask eller två .
så Datorn jag kör på är en riktigt gammal en, Dell demension (redan där låter det gammalt) 8400xt, så have pations när ni väntar på bilder...


För att bli lite mer allvarlig i mitt blogginlägg så tycker jag ni ska titta på denna video.




Ha det nu riktigt gött & ta väl hand om er nu!

cheers!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar