torsdag 13 oktober 2011

Sjuk och söker modeller!

Gick ännu en dag till skolan fast jag är sjuk, men tror fan inte jag pallar imon.
- Även att vi har "stadsvandring/turistguidning" som är rätt stort projekt, men "jag pallar inte" kroppen fryser, huvvet kokar och kan lätt fungera som ett element just nu, någon som behöver ett? 
Men jag va på arbetsintervjuv idag, på Arla Foods, eller intervjuv och intervjuv vi skrev typ upp våra uppgifter och det va klart. så tror jag har extra-jobb faktiskt, vilket är jävligt gött. Längtar till att få knega.

Men nu sitter jag och har fixat klart en till bild på jocke som vi tog för två dagar sedan, från samma session som igår.



Höst äre och kallare kommer bli..
Sugen på att bli fotad? lägg en kommentar eller hör av dig.. im for free!

Have it awsome, i will try to be better!

3 kommentarer:

  1. Hej kan du fota mig nån gång

    kanske en fika också?

    en bulle?

    musik?

    ?

    /Erik

    SvaraRadera
  2. Alltså, skulle ju vara kul att själv bli fotad för en gångs skull. Men jag är ju inte särskilt snygg xD

    SvaraRadera
  3. Mk klart vi kan fixa detta! :D bara säga till när du kan så kan vi lösat! :D

    SvaraRadera