onsdag 12 oktober 2011

Tröttlöst?

Skrev och skrev tills min webbläsare vill uppdatera alla sidor och allt försvann, lagom kul.
Men nu sitter jag här och skriver om, dagen har sätt utsåhär att jag slutade skolan vid halv elva, satte mig på expresso house och fikade tills Linus och Mimmi kom, drog och käkade Lunch på La dolce Vita (nytt wonnabe dal baffo) Blev Sniztel mkt gott!
Sen hem, sjuka känningar på att bli sjuk, sitter fortfarande i och opepp för att bli sjuk på riktigt, ingen bra sak att vara på intervjuv..
Men jag gjorde två bilder på Jocke, som jag tog igår lite snabbt under ett kaffehäng.


Finns en tävling som tydlgigen bara va för folk som va bokförda i Västra Götaland, såg jag efter jag gjort klart bilden. Men det va iallefall något som skulle förmedla ett leende, tycker allt jocke gör det på denna sista bild?

Men anyway så sitter jag i mina nya shoes, som jag hämtade ut innan repet, där bara jag och Linda deltog idag.. och nu mår jag typ ännu sämre, tappade en talrik i golvet och är rätt opepp på livet.


Så ta hand om er och klä er varmt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar