fredag 11 maj 2012

Beklagar över att det tar lång tid mellan alla inlägg, men ursäkten är kass, " jag har fullt upp" - insåg att jag har lite för mycket att göra nu i maj, 2 dagar ledig eller som är utan planering på.. annars har det varit fullt upp. 

Och något jag märkt när man inte har full tid att tillbringa hemma i både kök och soffan så blir det pizza, hamburgare kebab och en till hamburgare.. Onyttigt som satan, men smidigt är det. - så nu har jag börjat med morötter istället för pommes..  Kan lova om att ni ska få en bild when im eating those nyttiga saker.. haha.

Vad som hänt sedan sist är att vi var och spelade in musikvideo till singen Som glitter med Individen.
Riktigt jäkla peppat, va sjukt kul och få varit med om detta.  
- Singeln och videon kommer släppas under Skivbolaget Sony music (colombia records) i slutet av maj.


Men nu är jag påväg till Ödeshög, för att göra två dagars rep av lite nytt material (woop woop) 
-  Kommer lira i Jönköping den 17 Maj på spira (17.15)
samt fler datum kommer!  men nästa vecka alltså! 



Cheers peps!  
im digging u all! 

1 kommentar:

  1. Kollade in Individen på tuben! Grymt bra och jag är svag för trummorna, helt klart det fränaste instrumentet! Kul att stöta på dig sist, hoppas kycklingen smakade!

    /Mange

    SvaraRadera