onsdag 29 augusti 2012

Infinitive call

Med ett intresse för musik skriver jag, musik är jävlar mig ett tungt intresse.
Mycket händer, mycket inre-blottningar och fler folk som hatar än gillar.


Nu är det jag mot världen, individen-karriären har tagit slut för några veckor sedan och en ny, min egna karriär ska väl börja... Just det! när? Och hur? när vet man att en låt är en låt av karisma och själ? Behövs det?

Det blev ett konstigt slut på individen, mer falskhet och oäkta  ord men nog av en anledning.
Troende av ödet så va det nog just det som föll in då, men vad vet jag det står ju inte någonstans att ödet finns. Jag kanske bara var en gammal utspelad produkt som skulle bytas ut.

Jag har begivit mig på en liten resa med gitarren i bagaget och delmål av gamla minnen och känsliga tillhåll för att hitta orden till de där raderna jag vill att folk ska få av mig.

Jag ska försöka mig på att skriva musik och få fram något att älska, hata och få somna till.

/j

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar