fredag 21 september 2012

666 huvudvärk kaffelatte och coca cola

Innfinner mig i en bil påväg till smögen denna vecka med, nu blir det hummerfiske och vila skallen.. För denna gångna vecka har bestått av 930 -17.00 varje dag i studion som jag byggt upp i källaren, ska nämligen under två veckors tid försöka spela in något som kan kallas en ep eller nåtot, helt på egen hnd vilket jag inte gjort tidigare, läskigt men kul.  Hitills har det gått bättre än vad jag hoppats på, så det känns lättat..

Råkade dock lägga mig i fel fil i torsdags så råkade krocka ( med danska polisen givitcis) så blev rätt opeppad i fredags (idag) så blev sovmorgon och gå genom vad jag åstakommit för att kunna förbereda mig för nästa veckas inspelning och sångbåsbygge.

På återseende så hoppas jag/vi på att jag har kvar mitt körkort nästa vecka eller rent sagt inte är luspanl.. Tänkte nämligen dra till köpenhamn nästa vecka.. Fårse hur det blir med detta..

Rock n roll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar