torsdag 13 september 2012

Tänkte köpa en, fick två!

Hänger uppe i smögen om man kanske missat detta, instagrammar för fullt på Johanhorndahl mest i temat om far och mors nya båt de har fått nu i dagarna. En custombyggd båt efter deras önskan och behov. Märket på denna är Rocad, och hamnadepå 7.06m lång, vilket är lagom stort :-)

Men som sagt, inatt är det början till fredag och imon -lördag åker jag och kim hem och jag ska bygga upp studio i trumrummet och ska väl tillbringa min mesta tid där nu i två veckors lediga tid.
Kanske inte nämt riktigt att jag håller på med ett slags soloprojekt, eller det kanske det inte är... Utan kan bli vadsom! Men skriver ihop lite låtrader och fårse sen vad som händer!

När jag kirrat ihop något så kommer det upp allt!


Men nu ikväll har jag klickat hem två jeansjackor vilket inte va tanken utan trodde jag bara skulle vinna en.. Så någon som är sugen på att köpa hojta till!
Nu ska jag kolla klart på Nattbuss 807.

Rock n roll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar